Αγαπητές συναδέλφισσες και αγαπητοί συνάδελφοι,
Στις 2 Ιουλίου καλούμαστε να συμμετάσχουμε στις εκλογές της Ένωσής μας.
Η συμμετοχή όλων μας δεν είναι απλώς ένα δικαίωμα· είναι ευθύνη απέναντι στον Σύλλογό μας, στην ιστορία του και στο μέλλον των συνταξιούχων της ΔΕΗ.
Σε μια εποχή που τα προβλήματα πολλαπλασιάζονται και οι διεκδικήσεις μας απαιτούν ισχυρή και ενωμένη φωνή, η αδιαφορία και η αποχή δεν αποτελούν λύση.
Μόνο μέσα από τη συλλογική δράση μπορούμε να υπερασπιστούμε τα δικαιώματά μας, να διεκδικήσουμε όσα μας ανήκουν και να διαμορφώσουμε τις εξελίξεις.
Ο Σύλλογος δεν είναι το Διοικητικό Συμβούλιο.
Ο Σύλλογος Είμαστε ΟΛΟΙ Εμείς.
Με τη συμμετοχή μας στις εκλογές:
- Δυναμώνουμε τη φωνή των συνταξιούχων.
- Στηρίζουμε τη λειτουργία και την παρουσία της Ένωσής μας.
- Ενισχύουμε τη διεκδίκηση των δίκαιων αιτημάτων μας.
- Αποδεικνύουμε ότι παραμένουμε ενεργοί, ενωμένοι και αποφασισμένοι.
Κανείς δεν θα αγωνιστεί για εμάς, αν δεν αγωνιστούμε πρώτα εμείς οι ίδιοι.
Στις 2 Ιουλίου συμμετέχουμε μαζικά στις εκλογές της Ένωσής μας.
Όχι στην αδιαφορία – Ναι στη συμμετοχή!
Ενωμένοι είμαστε πιο δυνατοί!
«Η δύναμή μας είναι η συμμετοχή μας!»
«Ενωμένοι στη ζωή, ενωμένοι στον αγώνα, ενωμένοι στο αύριο!»
Η Ενώτια είναι το όπλο μας
Με συναδελφικούς χαιρετισμούς,
Το Διοικητικό Συμβούλιο
Ένωσης Συνταξιούχων ΔΕΗ Πελοποννήσου, Δυτικής Στερεάς & Ιονίων Νήσων